Regulamin Sprzedaży, rezerwacji i zwrotu biletów na vivamusic.pl
§1 Definicje
Określenia użyte w regulaminie oznaczają:
- Regulamin – niniejszy regulamin sprzedaży Biletów.
- Portal – portal vivamusic.pl działający pod domeną vivamusic.pl
- Operator – VIVA MUSIC Sp. z o. o., ul. Williama Heerleina Lindleya 16, 02-013 Warszawa, REGON: 013072104, NIP: 5262210066, KRS: 0000096681.
- Wydarzenie – koncert, spektakl lub każde inne wydarzenie o charakterze kulturalnym, rozrywkowym lub sportowym organizowane przez Organizatora, na które Bilety dostępne są za pośrednictwem Portalu.
- Organizator – osoba lub podmiot będąca organizatorem Wydarzenia.
- Klient – osoba lub podmiot dokonująca Rezerwacji Biletów w Portalu.
- Rezerwacja – usługa polegająca na czasowym zablokowaniu wskazanych przez Klienta miejsc na Wydarzenie oraz związana z tym sprzedaż Biletów z określeniem sposobu ich dostarczenia wraz z informacją o statusie zamówienia.
- Blankiet Biletowy – bilet na Wydarzenie w formie papierowej wydrukowany na specjalnym papierze z odpowiednimi zabezpieczeniami.
- Bilet PDF – bilet na Wydarzenie w formie elektronicznej (plik w formacie PDF).
- Bilet – Blankiet Biletowy, Bilet PDF upoważniający Klienta do uczestnictwa lub wstępu na Wydarzenie, którego dany bilet dotyczy.
- Opłata Serwisowa – opłata należna Operatorowi z tytułu świadczenia usług związanych ze sprzedażą prowadzoną za pośrednictwem Portalu w tym w szczególności w związku usługą Rezerwacji w wysokości określonej w podsumowaniu Rezerwacji.
- Osoba zaszczepiona – osoba mająca być uczestnikiem Wydarzenia, która przyjęła jedną (w przypadku szczepionek jednodawkowych) lub dwie (w przypadku szczepionek dwudawkowych) dawki szczepionki przeciwko COVID-19 dopuszczonej do obrotu w Unii Europejskiej, która posiada stosowne zaświadczenie, a od przyjęcia ostatniej dawki szczepionki (pierwszej w przypadku szczepionki jednodawkowej albo drugiej w przypadku szczepionki dwudawkowej) upłynęło co najmniej 14 dni (zasady zgodnie z Rozporządzeniem); zaświadczeniem może być wydruk wydany przez punkt szczepień lub lekarza zawierający kod QR, zaświadczenie z Internetowego Konta Pacjenta zawierające kod QR lub zaświadczenie zawierające kod QR w formie elektronicznej dostępne w aplikacjach „moje Internetowe Konto Pacjenta” albo „mObywatel”.
- Osoba niezaszczepiona – osoba mająca być uczestnikiem Wydarzenia, która nie spełnia kryteriów Osoby zaszczepionej zgodnie z ust. 8.
- UPK – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827 ze zm.).
- RODO – ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- UŚUDE – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
- Rozporządzenie – Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. poz. 861 ze zm.).
§2 Zakres obowiązywania Regulaminu
- Regulamin dotyczy wszystkich Rezerwacji dokonanych za pośrednictwem Portalu.
- Dokonanie Rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- Klient potwierdza zapoznanie się z Regulaminem, poprzez oznaczenie odpowiedniego pola w Portalu podczas dokonywania Rezerwacji.
- Regulamin został przygotowany zgodnie z art. 8 ust. 1 pkt 1 UŚUDE oraz celem spełnienia obowiązków informacyjnych przedsiębiorcy w umowach zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, które Operator jako przedsiębiorca jest zobowiązany przekazać na podstawie art. 12 ust. 1 UPK.
§3 Proces zakupu Biletów
- W celu dokonania Rezerwacji i zakupu Biletów Klient:
- a) dokonuje wyboru Wydarzenia z listy dostępnej w Portalu,
- b) dokonuje wyboru miejsc z dostępnych na dane Wydarzenie, jeśli dane Wydarzenie to przewiduje,
- c) w przypadku wybranych Wydarzeń określa dla każdego Biletu status osoby uczestniczącej w Wydarzeniu, która będzie posługiwała się tym biletem poprzez wskazanie czy osoba jest zaszczepiona – jeżeli takie będą wymagania prawne (Osoba zaszczepiona); Bilet na Wydarzenie dla Osoby zaszczepionej będzie zawierał informację o szczepieniu – statusie Osoby zaszczepionej – w postaci pogrubionej wielkiej litery “Z”; udział w Wydarzeniu Osób zaszczepionych określony jest w § 6,
- d) jeżeli nie jest zalogowany do Portalu, to podaje swoje dane, tj. imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej i telefon kontaktowy, a w przypadku użytkownika zalogowanego do Portalu dane pobierane są z profilu tego użytkownika,
- e) potwierdza zapoznanie się z Regulaminem poprzez zaznaczenie pola wyboru,
- f) wybiera formę i sposób dostarczenia Biletów,
- g) w przypadku Biletów PDF nadaje hasło niezbędne do wydrukowania Biletu,
- h) w przypadku Blankietów Biletowych oraz Towarów podaje pełny adres dostarczenia, tj. ulicę, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy i miasto,
- i) wybiera sposób płatności z listy udostępnionej w Portalu,
- Przy każdym zakupie Operator nalicza Opłatę Serwisową związaną z Rezerwacją. O cenie biletu oraz o wysokości opłaty serwisowej Operator informuje Klienta przed dokonaniem przez Klienta zakupu, w ten sposób, że przed zatwierdzeniem Rezerwacji Klient widzi w Portalu podsumowanie z określoną kwoty do zapłaty z wyszczególnieniem ceny biletu i opłaty serwisowej.
- Klient akceptuje warunki Rezerwacji poprzez przycisk „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- Klient ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i poprawność danych, o których mowa w ust. 1. lit. c, d, e, h i
- Rezerwacja ma charakter czasowy i ważna jest przez czas określony w § 5 ust. 6 poniżej, który wynika z wybranej formy płatności.
- Operator przesyła na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany zgodnie z ust. 1 lit. d) podsumowanie Rezerwacji oraz Regulamin.
- Klient dokonuje zapłaty kwoty wynikającej z Rezerwacji zgodnie z wybraną przez siebie formą płatności.
- Po otrzymaniu pełnej kwoty wynikającej z Rezerwacji Operator dostarcza Bilety zgodnie z §7.
§4 Forma Biletów
- Bilety na Wydarzenia są dostępne w formie Blankietów Biletowych lub Biletów PDF.
- Dostępne formy Biletów na dane Wydarzenie z tych określonych w ust. 1 podane są w trakcie dokonywania Rezerwacji.
- Wybór formy Biletów dokonuje Klient w Rezerwacji zgodnie z §3 ust. 1 lit. f).
- W przypadku Biletu PDF Klient zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy numeru rezerwacji, ustalonego samodzielnie hasła niezbędnego do wydruku i nieudostępniania osobom trzecim pliku ani wydruku Biletu PDF, co za tym idzie zobowiązuje się do ochrony biletu elektronicznego przed wszelkimi próbami kopiowania, skanowania i powielania.
§5 Formy płatności i termin ważności Rezerwacji
- Operator oferuje następujące formy płatności za Bilety z Rezerwacji:
- a) przelew bankowy,
- b) płatność internetowa (on-line) przelewem lub kartą płatniczą,
- c) BLIK
- Dostępne formy płatności na dane Wydarzenie z tych określonych w ust. 1 podane są w trakcie dokonywania Rezerwacji.
- Klient dokonuje wyboru formy dostarczenia Biletów zgodnie z §3 ust. 1 lit. f).
- Płatności internetowe (on-line) realizowane są przy pomocy platformy internetowej www.payU.pl
- Nazwa podmiotu/podmiotów współpracujących z Operatorem, o których mowa powyżej znajduje się w Portalu i widoczna jest dla Klienta podczas procesu zakupu Biletów opisanych w §3. Niezbędne dla wykonania umowy jest przekazanie temu podmiotowi danych osobowych Klienta w zakresie: imię, nazwisko, e-mail.
- Data i godzina ważności Rezerwacji jest maksymalnym punktem czasu, do którego system Operatora oczekuje na potwierdzenie dokonania płatności od operatora płatności on-line lub na zaksięgowanie wpłaty na rachunku bankowym Operatora. Termin ten jest zależny zarówno od czasu pozostałego do rozpoczęcia Wydarzenia, jak i od wybranej formy płatności i jest każdorazowo wskazywany w e-mailu z potwierdzeniem Rezerwacji.
- Jeżeli w okresie ważności Rezerwacji, o którym mowa powyżej, liczonym od momentu zaakceptowania Rezerwacji przez Klienta zgodnie z §3, całkowita należność wynikająca z Rezerwacji nie zostanie uiszczona, to nieopłacona Rezerwacja jest anulowana. W takim przypadku Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za brak możliwości zakupu biletów na wybrane Wydarzenie lub brak biletów w wybranej przez niego pierwotnie cenie.
- Operator ma prawo do anulowania rezerwacji w następujących przypadkach:
- a) wcześniejszego zakończenia sprzedaży biletów na dane Wydarzenie na wniosek Organizatora,
- b) istnienia innych rezerwacji tego samego Klienta, które nie zostały opłacone.
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane w celu zawarcia umowy kupna-sprzedaży Biletów; zawarcie umowy z Klientem następuje w momencie zapłaty pełnej kwoty należności wynikającej z Rezerwacji.
- W przypadku wyboru opcji przelewu bankowego płatność może być dokonana jedynie na numer rachunku bankowego wskazany w potwierdzeniu Rezerwacji przesłanej na adres poczty elektronicznej Klienta wskazany zgodnie z § 3 ust. 1 lit. d).
- Operator przyjmuje przelewy w walucie PLN.
- W przypadku płatności w innej walucie lub płatności w PLN z rachunku prowadzonego przez bank poza Polską Klient powinien wybrać opcję podziału kosztów przelewu zagranicznego/walutowego taką, aby pełna kwota należności została zaksięgowana na rachunku Operatora.
- Jeżeli Klient przeleje środki w związku z Rezerwacją w sposób inny niż określony w ust. 10,11 i 12, Operator zwróci je na rachunek nadawcy–Klienta odejmując od kwoty przelewu koszt realizacji takiej płatności pobierany przez bank Operatora.
§6 Udział Osób zaszczepionych w Wydarzeniach
- W przypadku wybranych Wydarzeń Operator może żądać od Klienta określenia w trakcie dokonywania Rezerwacji, które z Biletów będą przeznaczone dla Osób zaszczepionych, a informacja o tym znajdzie się na Bilecie.
- Informacje, o których mowa w ust. 1 wykorzystywane są przez Operatora i Organizatora do przestrzegania limitów uczestnictwa w Wydarzeniach ustanowionych zgodnie z Rozporządzeniem.
- Klient przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż każda z osób posługująca się Biletem dla Osoby zaszczepionej (Bilety wskazane przez Klienta zgodnie z § 3 ust. 1 lit. c) będzie musiała przed wstępem na Wydarzenie okazać zaświadczenie opisane w §1 ust. 12.
- W przypadku, kiedy osoba posługująca się Biletem dla Osoby zaszczepionej (Bilety wskazane przez Klienta zgodnie z § 3 ust. 1 lit. c) nie okaże przy wstępie na Wydarzenie zaświadczenia opisanego w §1 ust. 12 wydanego dla siebie, osoba taka nie będzie mogła uczestniczyć w Wydarzeniu, a Klient nie będzie miał prawa do żądania zwrotu środków za niewykorzystany Bilet, a Operator zwolniony jest z jakiejkolwiek odpowiedzialności z tego tytułu.
§7 Formy i warunki dostarczenia Biletów
- Dostępne są następujące formy dostawy:
- a) dla Blankietów Biletowych: za pośrednictwem operatora pocztowego przesyłką rejestrowaną oraz za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi przesyłek kurierskich,
- b) dla Biletów PDF: pocztą elektroniczną na adres poczty wskazany przez Klienta zgodnie z § 3 ust. 1 lit. d)
- Blankiety Biletowe dostarczane są tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Dostępne formy dostarczania Biletów na dane Wydarzenie z tych określonych w ust. 1 podane są w trakcie dokonywania Rezerwacji.
- Klient dokonuje wyboru formy dostarczenia Biletów i Towarów zgodnie z § 3 ust. 1 lit. f).
- Terminy dostarczenia, z zastrzeżeniem ust. 6, są następujące:
- a) w przypadku Blankietów Biletowych dostarczanych za pośrednictwem operatora pocztowego: minimum 3 a maksimum 14 dni roboczych,
- b) w przypadku Blankietów Biletowych dostarczanych za pośrednictwem podmiotu świadczącego usługi przesyłek kurierskich: minimum 1 a maksimum 2 dni robocze,
- c) w przypadku Biletów PDF dostarczanych pocztą elektroniczną maksimum 1 dzień roboczy od momentu otrzymania pełnej kwoty wynikającej z Rezerwacji zgodnie z §5.
- Jeżeli w opisie Wydarzenia zostało dodane zastrzeżenie, że Bilety nie są dostarczane przed określoną datą, terminy, o których mowa wyżej liczone są od tej daty.
- W przypadku Biletów PDF Operator przesyła na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta zgodnie z §3 ust. 1 lit. d) link do Portalu umożliwiający ich pobranie, zapisanie i wydrukowanie.
- Klient po otrzymaniu Biletów zobowiązany jest sprawdzić poprawność danych wydrukowanych na Biletach z danymi podanymi podczas Rezerwacji zgodnie z §3.
- Wszelkie stwierdzone niezgodności zidentyfikowane przez Klienta w trakcie sprawdzania, o którym mowa powyżej powinny być zgłoszone Operatorowi
- W przypadku niedopełnienia obowiązku weryfikacji danych, opisanego w ust. 8 i 9 oraz stwierdzenia wadliwości danych widniejących na Bilecie, wstęp na Wydarzenie może być niemożliwy, za co Organizator nie ponosi odpowiedzialności.
§8 Odwołane Wydarzenia i zwroty Biletów
- Zwroty Biletów możliwe są jedynie w przypadku:
- a) odwołania Wydarzenia
- b) zmiany daty, miejsca lub znaczącej zmiany godziny Wydarzenia
- W przypadkach innych niż opisane w ust. 1 zwroty Biletów nie są możliwe.
- Do zakupu Biletów online nie ma zastosowania uprawnienie do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny wynikające z art. 27 UPK, albowiem jest ono wyłączone mocą art. 38 pkt 12 UPK
- W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. b, Operator informuje Klienta o możliwości zwrotu Biletów albo utrzymaniu ich ważności na zmienione Wydarzenie.
- Klient podejmuje decyzję w zakresie opisanym w ust. 4 w terminie wskazanym przez Operatora w informacji o zmianie Wydarzenia.
- Brak decyzji Klienta, o której mowa w ust. 4 i 5 powyżej przed wskazanym terminem rozumiany jest jako akceptacja zmienionego Wydarzenia i utrzymanie ważności Biletów.
- W przypadku, o którym mowa w ust. 1 lit. a oraz w przypadku o którym mowa w ust. 1 lit. b, gdy Klient dokonał wyboru zwrotu Biletów, Operator Portalu dokona zwrotu należności Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni roboczych, przelewem na ten sam numer rachunku bankowego, z którego Klient opłacił Rezerwację.
§9 Reklamacje
- Wszelkie reklamacje Klienta powinny być przesłane na adres poczty elektronicznej biuro@ vivamusic.pl
- Operator rozpatruje reklamację w terminie maksymalnie 14 dni roboczych i przesyła odpowiedź na reklamację drogą mailową
- Jeśli reklamacja nie jest związana z Operatorem, Portalem lub jego działaniem a dotyczy Organizatora, Operator przekazuje taką reklamację niezwłocznie do Organizatora, o czym informuje Klienta.
- W przypadkach, o których mowa ust. 3 lub spowodowanych siłą wyższą, termin rozpatrzenia reklamacji opisany w ust. 2 powyżej może być wydłużony i zależy od Organizatora, a o wydłużeniu czasu rozpatrywania reklamacji Klient zostanie niezwłocznie powiadomiony przez Operatora.
- Ewentualne zwroty i rekompensaty dla Klienta w wyniku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji będą dokonywane w terminie określonym w §8 ust. 7.
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Operatora w ramach Portalu będą w pierwszej kolejności rozstrzygane na drodze polubownej, a jeśli strony nie dojdą do porozumienia spór poddany zostanie rozstrzygnięciu przez sąd powszechny na zasadach Kodeksu Cywilnego.
§10 Warunki i wymagania techniczne dla świadczenia usług
- Do prawidłowego korzystania z Portalu niezbędne jest korzystanie z aktualnych wersji przeglądarek internetowych zgodnych ze standardem HTML5 z włączoną obsługą JavaScript oraz SSL.
§11 Pozostałe postanowienia
- Operator nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Klienta lub innych osób, w szczególności za korzystanie przez nich z Portalu w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
- Operator nie ponosi odpowiedzialności wobec Klienta za działania Organizatorów, w szczególności za odwołane lub opóźnione Wydarzenia
- Organizator zastrzega sobie prawo do:
– Odmówienia Posiadaczowi biletu wstępu na wydarzenie w przypadkach uzasadnionych względami bezpieczeństwa:
a) Stwierdzenia, że Posiadacz biletu jest w stanie nietrzeźwym.
b) Stwierdzenia, że Posiadacz biletu jest w posiadaniu broni, butów zakończonych metalowymi elementami oraz innych przedmiotów mogących stanowić zagrożenie.
– Odmówienia Posiadaczowi biletu wstępu na wydarzenie w przypadku gdy bilet, jest nieczytelny, zniszczony lub uszkodzony.
– W uzasadnionych przypadkach podyktowanych względami bezpieczeństwa zmienić miejsca siedzącego lub stojącego na inne.
– W uzasadnionych przypadkach zawezwania Posiadacza biletu do opuszczenia sali i podjęcia odpowiednich kroków, aby zawezwanie było skuteczne.
– Wydania zakazu wnoszenia na teren imprezy i korzystania w trakcie imprezy z aparatów fotograficznych, kamer video lub innych urządzeń audio-video. Osoby, które nie zastosują się do niniejszego wymogu mogą zostać wyproszone z miejsca wydarzenia.
– Wydania zakazu wnoszenia na teren sali widowiskowej i korzystania w trakcie wydarzenia z wskaźników laserowych, napojów alkoholowych oraz środków odurzających.
– Wydania zakazu spożywania posiłków w trakcie spektaklu.
- 12 Ochrona danych osobowych – polityka prywatności
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Operator VIVA MUSIC Sp. z o. o., ul. Williama Heerleina Lindleya 16, 02-013 Warszawa, REGON: 013072104, NIP: 5262210066, KRS: 0000096681. Klient może się skontaktować z administratorem danych poprzez e-mail na adres: biuro@ vivamusic.pl
- Klient może zażądać dostępu do swoich danych osobowych celem ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia, ograniczenia przetwarzania lub może wnieść sprzeciw wobec ich dalszego przetwarzania.
- Dane osobowe, po wygaśnięciu podstaw prawnych do dalszego przetwarzania, ulegają anonimizacji.
- Okres przechowywania danych ustala się zgodnie z celem usług.
- Informacje dotyczące danych osobowych przetwarzanych w procesie Rezerwacji, zakupu oraz dostawy Biletów,
- a) zakres przetwarzanych danych obejmuje imię, nazwisko, e-mail, telefon, a w przypadku wysyłki Biletów pocztą lub kurierem także ulicę, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy i miasto;
- b) przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, a po zrealizowaniu umowy dane są przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c w związku z art. 18 ust. 1 UŚUDE, art. 74 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. Nr 121, poz. 591 ze zm.), art. 86 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz.U. Nr 137, poz. 926 ze zm.) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO w celu rozpatrywania i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub reklamacji oraz w celach analitycznych i statystycznych,
- c) W przypadku, gdy Rezerwacja pozostała nieopłacona, Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu zakończenia Rezerwacji do daty Wydarzenia albo do zakończenia procesu reklamacyjnego,
- d) W przypadku wysyłki Biletów pocztą lub kurierem, niezbędne dla wykonania umowy jest powierzenie przetwarzania danych operatorowi pocztowemu lub firmie kurierskiej,
- e) W przypadku dokonywania zapłaty poprzez płatności internetowe, niezbędne dla wykonania umowy jest przekazanie danych imię, nazwisko, e-mail do podmiotu świadczącego usługi akceptacji płatności kartami płatniczymi i/lub przelewów internetowych.
- f) W przypadku odwołania Wydarzenia lub podziału Wydarzenia niezbędne dla wykonania umowy jest przetwarzanie danych osobowych w zakresie imię, nazwisko, e-mail, telefon dla kontaktu drogą email, SMS lub telefon i uzyskania od Klienta decyzji dot. zwrotu Biletów albo utrzymaniu ich ważności na zmienione Wydarzenie zgodnie z postanowieniami
- Informacje dotyczące danych osobowych przetwarzanych w celu powiadomień SMS i e-mail do rezerwacji:
- a) zakres przetwarzanych danych obejmuje imię, nazwisko, e-mail i numer telefonu komórkowego Klienta
- b) podstawą prawną przetwarzania danych jest uprzednia jednorazowa zgoda Klienta na otrzymanie SMS-ów z powiadomieniami:
- Bilet PDF jest gotowy do pobrania,
- potwierdzenie dokonania płatności,
- przypomnienie 24 h przed Wydarzeniem
- odwołanie Wydarzenia
- Informacje dotyczące danych osobowych przetwarzanych w związku bezpieczeństwem epidemicznym
- a) zakres przetwarzanych danych obejmuje: imię, nazwisko, e-mail i numer telefonu komórkowego Klienta.
- b) podstawą prawną przetwarzania danych wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym – zapewnienie bezpieczeństwa epidemicznego zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. e) RODO, w oparciu o Wytyczne dla organizatorów imprez kulturalnych i rozrywkowych w trakcie epidemii wirusa SARS-CoV-2 w Polsce przygotowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Rozwoju oraz Głównego Inspektora Sanitarnego. Celem przetwarzania jest ułatwienie służbom sanitarnym dochodzenia epidemiologicznego na wypadek wykrycia, że osoba zakażona brała udział w danym wydarzeniu.
- c) dane przetwarzane są przez okres 2 tygodni od daty Wydarzenia.
- d) Operator, na żądanie uzasadnione podejrzeniem zagrożenia bezpieczeństwa epidemicznego, może przekazać dane osobowe bezpośrednio Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu lub za pośrednictwem Organizatora. Dane te umożliwią łatwy kontakt z uczestnikami wydarzenia po jego zakończeniu.
- Klient ma prawo wnieść skargę dotyczącą przetwarzania jego danych przez Operatora do organu nadzorczego: Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- 13 Warunki i wymagania w zakresie bezpieczeństwa epidemicznego
- Wejście na Wydarzenie jest równoznaczne z oświadczeniem posiadacza Biletu, że według jego najlepszej wiedzy, nie jest osobą zakażoną oraz nie przebywa na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym.
- Posiadacz Biletu, przed wejściem na Wydarzenie ma obowiązek samodzielnego wyposażenia się w materiały ochrony osobistej, w szczególności maseczki i środki do dezynfekcji rąk.